Old times


Tiden går och saker förändras.
I vår lilla by byggs det konstant nya eller nygamla byggnader.
Folk växer upp och förändras.
Kollar man på gamla kort från förr kan man inte tro att det är samma ställe man lever på. Eller med de människorna.
 
De senaste veckor har mitt huvud varit fyllt med nostalgi.
Alla gamla saker som ny är borta och blivit ersatta av nya?!
Alla småbarn man hade i skolan, som man nu möter på gatan körandes i en bil?! Liksom WTF
 
Men idag är en bra dag, Jag har kommit på att JAG faktiskt inte behöver ha ångest över mig själv längre i alla fall. För efter mycket letade efter gamla bilder (och visst var man ung) så är jag faktiskt stolt över hur jag är idag :)
 

 
Ja det var ett par år sen, men ändå inte för många :P Shit vad man har ändrats :)
 

Kommentera här: