Fredagsmys :)

Äntligen Fredag :) Och Avengers har kommit ut, vilken bra helg jag hoppas jag kommer få :)
 
Hittade en gammal bild på mig och min gamla kärlek :) Jag har inte träffat honom på flera år, så undrar om han bor kvar där jag hälsade på honom innan. Först ska jag berätta om hur det började.
Jag visste inte att det var till honom jag skulle åka när mamma och pappa föreslog att vi skulle köra en sväng :)
 
Jag hade pratat om honom så mycket att alla visste att jag var kär ! Jag minns första gången vi möttes.
Jag stod utanför hans port och undrade försiktigt vad detta var för ett ställe som pappa och mamma hade tagt mig till.
 
När porten öppnades stod han bara där och stirrade på mig.
Jag fick inte fram ett ljud, utan jag  bara stirrade på honom, och han på mig. Jag vågade först inte ens gå fram till honom, utan stod kvar i porten medan de andra gick förbi mig och in. Jag kände att jag rodnade i ansiktet, och munnen öppnades till slut i ett stort leende.
 
Jag var så chockad, att få möta min älskade för första gången i verkligheten.
Jag ville så gärna ta på honom, men visste inte vad de andra skulle säga om jag genast gick fram och smekte hans kropp och former.
 
Fjärilarna i magen spred sig ut som en stor eld i hela kroppen, och till slut stod jag nästan och skakade.
Jag började andas djupare och djupare och visste att jag nu var fångad av stundens hetta och allt jag kunde tänka på var honom. Hur jag ville komma honom nära, och få känna hans doft :)
Jag brydde mig inte längre om att de andra stod där, jag märkte inte av dem längre.
Så jag rätade på ryggen och sprang fram till honom med det största leéndet jag haft och tänkte att NU var det dags. Nu kunde inget stoppa mig.
 
Jag fick en stöd av hans kropp när jag först rörde honom med mina fingertoppar, och i den stunden trodde jag att jag skulle explodera :) Jag hade nu och föralltid träffat min man :)
 
 
 
......
 
 
 
Min Hummer H2, och jag :) Min Kärlek :) Visst är vi vackra tillsammans? Vi måste vara tvillingsjälar.. kommer aldrig sluta älska dig :)
 

Kommentera här: