Vad tiden går fort

 
Mitt "senaste" inlägg var från i påsk, och det säger väl en hel del.
Då kämpade jag fortfarande för mitt slutbetyg, och den hemska Matte B kursen med Nicko på komvux.
 
Nu är det över sedan länge!? Känns som en evighet sedan. Nu är det en helt annan skola som snart står redo för mitt beträdande. En helt ny värld kommer öppnas framför mina ögon den 3 September. Just nu rusar det många känslor genom kroppen och huvudet. Jag är överlycklig, förväntansfull, nervös, och helt livrädd.
 
Jag är glad att äntligen har kommit så här långt!? i mitt liv, och äntligen tagit mod till mig och göra detta. Men samytidigt är jag feg. Hur ska lilla jag klara allt detta? Ska jag trivas? Kommer jag gå en ny väg??
 
Ja frågorna är många, och den enda som kan svara på dem är tiden.
Förutom det (vilket var en hel del) är det mesta som vanligt. Alla små vardagliga lyckorus, följt av katastrof är detsamma.
 
Till er som håller koll på min, mina fans ;) Ni har kanske märkt att jag är borta från facebook!
Ja just det. Äntligen tog jag tag i det också, Trots mina studer av abstinens är jag glad. Jag vill inte längre bli styrd och påverkas av andras dumheter, skvaller och falska rykten. Jag är den jag är, (tror ja) svårt att säga just nu i förvirrelsens dagar :) Men jag slutar inte hoppas :)
 
Dear Me <3
 
 

Kommentera här: