The day efter yesterday

Detta inlägg är tillägnat Daniel, mitt största fan :P Din tönt :P haha
 
Jo som sagt. Jag sitter här nu, alltså kom jag hem utan skråmor från festen igår. Det gick faktiskt bättre än förväntat. Visst var det tråkigt imellanåt, men det var inte lika pissigt och tillgjort denna gången. men visst kände jag mig som en katt i en hundgård. Visst har jag samma idéer som dem, men är ändå ibland jobbigt att därför måste man "tycka om varandra" och vara vänner. Gränsen mellan politisk grupp och sekt är inte alltid stor. En för alla, alla för en, kan tyckas fint, men jag ser det som en ny version av "Jonestown".
 
Men men, åter till annat. Sista veckan på Nymölla för vissa av oss nu. Kommer nästan sakna vissa, för med en del så knyter man starkare band än andra. Får hoppas ni får ett bra år, så kanske vi ses igen nästa sommar :)
 
Denna veckan kommer bli aningen hektisk för mig dock! Högskolan börjar snart och det känns som om ja har en miljon saker att ordna. Busskort ska köpas, schema ska skaffas, karta ska fixas, papper ska skickas, böcker ska beställas, och CSN ska kontaktas. Hoppas bara jag klarar det både fysiskt och psykiskt. Håll tummarna.
 
Love Therése <3

Kommentarer:

1 tina:

skriven

klart du gör gumman! Du e starkare än va du tror! Jag finns här. Hoppas ja nu fixa ämnen ja behöver så man kan söka till högskolan sen :) i Wish you the best. Men tro inte de behövs så duktig som du e

Kommentera här: