Shopping inför skolstart

Ush ja, idag beställde man böcker inför Hkr som börjar på Måndag nästa vecka. Det gick på 1500 kr och då va det bara ca 5 böcker. Inte alla fixade ännu. Inte kontigt alla säger att studenter blir så fattiga :P Nu när man fått lite pengar från sommarjobbet, ja de rök snabbt till allt som måste fixas. Och då har jag ännu inte köpt Månadskort hos skånetrafiken så jag kan börja åka tåg. Det kortet går på ca 750 kr. Och måste laddas med den summas varje månad :S uussssh.
 
Jaja, jag får inte klaga. Än så länge rullar det på som det ska, och jag känner att jag kommit en bil på vägen. Visst kommer det hinder förr eller senare, men bara till att kämpa vidare ju.
 
Idag ska jag och Martina till stan och handla lite saker inför skolan. Behöver en riktig väska, som jag faktiskt kan låsa och som kan rymma ca 5 böcker och kollegieblock :P
Sen är det ju pennor och skit :P Ja jisses. Men det ska bli kul att fira min första semesterdag med gumman i stan :)
 
Lägger upp en gammal bild, som tecken på lite nostalgi här hemma, och för att jag faktiskt har varit väldigt dålig med kameran under sommaren så har inga nya bilder på mig själv :P
 

Dessa bilderna är ganska exakt ett år gammla. De togs precis innan jag gjorde min "Makeover" och blonderade mig och klippte håret. Ush vilken dålig idé. Nu är jag iaf tillbaka som jag var innan, till viss del. Långt mörkt hår :)
 
Love

Kommentera här: