Belönad efter slit?!

Under nästan hela sommaren har jag haft en nogorlunda strikt diet.
Jag har rört mig bokstavligen hela dagarna. Både på jobbet och hemma. Jag har verkligen inte unnat mig mycket gott, (kolhydrater, fett, m.m) utan att slita för att få bort det. Jag har kämpat in i det sista, och svetten har runnit. Jag sover bra, och äter min jäkla havregrynsgröt (gjort på vatten) varje morgon, men utan resultat.
 
Jävla vågen har inte rört sig en endaste liten jäkla milimeter... vad fasen är det för fel?
Ska man själv också behöva börja med barnmat och hundmat för att det ska fungera ( No names)
Haha nää, men seriöst, får nog logga in på gymgrosisten och beställa fettförbrännings piller eller nått :P
MÖG
 
Sen ska min kära lilla Martina masa ut rumpan och joina mig på en långpromenad igen :) Vi går ju nästan 1 Mil varje dag :) Fan vad bra vi e :) Längtar tills musklerna kommer ;)
 
 
Love

Kommentera här: