❤ Söndags tripp

Idag när gubben är hemkommen så blir det att åka t Syster Jennie med familj. Ska bli kul :) trots man inte bor så värst långt ifrån varandra så blir det tyvärr inte så ofta man ses. Lilleman som är full med energi, och storasyster som börjar bli tonåring. Blir faktiskt lite bebis-sugen själv :) men är väl så när man börjar bli till åren som jag ;P haha.

Igår va det Kräftskiva hos Ida och R med familj :) intressant kväll. Trots att en vanligvís mycket snäll kille tvungen skulle få mig att sluta röka (på en gång) och tog mina cigg, FRÅN MIN VÄSKA (fyy, inte rota i flickors väskor) för att sedan blöta ned och förstöra flera av dom, medans dom kvarlevande hamnade på taket!

Ska nog dessutom boka tid hos Frissan igen :) Go Sara! Fasen vad bra det blev :) Jag blev ju faktiskt blond, och inte pumpa ❤ Ska man göra en makeover, kan man lika gärna gör det på riktigt :)




Kiss and goodbye

Kommentera här: