❤Glassbåten

Idag när man vaknat riktigt efter en stoor frukost gav man sig bort till Fäladen mede Daniel och besökte Miss Anderberg :) Efter det gick Staffans fiiiina bil mot Grann-komunnen Sölvesborg och glassbåten :) Lovely. Stackars Staffan dock som verkade vara väldigt bakis och ville inte ha någon glass, men vi njöt av våra, trots att det små-regnade och var blåsigt och kalt. So what, det är ju sommar :P

Efter grundligt eftertänkande måste jag bara säga att jag är kraftigt besvikna på nästan alla mina vänner och bekanta just nu. De som inte låtsas ha såå mycket annat om dagarna är bara allmänt falska och tänker med sitt könsorgan. Att ena dagen säga en sak, och nästa dag göra exakt tvärtom? Vad fan håller ni på med människor? Finns det inte det minska bra kvar i kroppen på er? svar Nej.

Men men,,whatever. Jag lärde mig en gång av en mycket klok kvinna att man inte ska bry sig om vad andra människor håller på med, även om det tyvärr sårar en själv ibland. Vet ni varför? Jo, de människorna är så små på jorden att de inte ska få chansen att trycka ner oss riktiga människor, allså slösa ingen tid på att störa er på dem. Det enda de är värda är ett iskallt leende och en hand som vinkar "Hej då"


Kommentera här: